Přidej
dotaz
7.7.2023 | 1

Dobrý den, rozbil se mi můj mechanický vozík a nelze opravit. Jak probíhá pořízení nového? Je to stále takto: 1, výběr a zaměření vozíku, 2. schválení pojišťovnou, 3. výroba vozíku, 4. předání vozíku? Děkuji za odpověď.

Diskuse

Monika Kupková, sociální pracovnice Odborného sociálního poradenství CZEPA | 10.7.2023 9:16

Dobrý den,

o zodpovězení Vašeho dotazu jsem požádala kolegyni, spinální specialistku Zdeňku Faltýnkovou. Ta odpovídá:

Nejdříve musí být technikem firmy, od které máte stávající vozík, neopravitelný vozík odepsán. Mezi tím si můžete nový vozík nechat zaměřit, nechat vypsat poukazy se zdůvodněním lékařem, ten pošle poukaz ke schválení zdravotní pojišťovnou a pak vozík firma objedná.

V případě doplňujících dotazů můžete kontaktovat přímo paní Faltýnkovou, níže zasílám kontakt.

Kontakt: Zdeňka Faltýnková, tel. 607 453 501, e-mail: faltynkova@czepa.cz

S pozdravem

 

 

Přidej odpověď
banner-handy.jpg
skoda_neridit_banner_vozejkov_550x160px_1.png